Jak reklamovat zboží?
Zboží je možné reklamovat několika způsoby. Můžete se obrátit přímo na servis daného výrobce, můžete kontaktovat také naši společnost a my vše zařídíme za vás. Veškeré informace o postupu při reklamaci naleznete zde
Zboží je možné reklamovat několika způsoby. Můžete se obrátit přímo na servis daného výrobce, můžete kontaktovat také naši společnost a my vše zařídíme za vás. Veškeré informace o postupu při reklamaci naleznete zde
Ne, registraci v žádném případě při vašem nákupu nepožadujeme. Výhodou registrace možnost přístupu k vašemu účtu, možnost editace údaje. Registrované zákazníky také pravidelně informujeme o probíhajících akcích, zasíláme slevové kupony.
Ano, u nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy...