Vyskytne-li se u zakoupeného zboží době vada, má kupující nárok tuto vadu reklamovat. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, neodborné montáže, nesprávného používání, nebo jiného nesprávného zásahu.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění.
K reklamaci se vyjádříme do druhého dne po jejím přijetí (mimo dnů pracovního volna
Reklamaci obratem předáváme k výrobci či dovozci daného produktu. Následně budete kontaktováni servisním technikem, který si s vámi domluví servisní zásah přímo u vás.
Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Záruční doba na námi dodávané zboží činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj.dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
Zboží k reklamaci nezasílejte. U většiny námi nabízených výrobků je servis zajišťován pracovníky servisních firem přímo u vás doma.
Po zaslání reklamačního formuláře vám bude sdělen postup a řešení reklamace
Reklamační list zasílejte na emailovou adresu: reklamace@dalago.cz