Jak reklamovat zboží?
Zboží je možné reklamovat několika způsoby. Můžete se obrátit přímo na servis daného výrobce, můžete kontaktovat také naši společnost a my vše zařídíme za vás. Veškeré informace o postupu při reklamaci naleznete zde
Zvolte téma:
Zboží je možné reklamovat několika způsoby. Můžete se obrátit přímo na servis daného výrobce, můžete kontaktovat také naši společnost a my vše zařídíme za vás. Veškeré informace o postupu při reklamaci naleznete zde
Ano, u nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy...
{getEshopNejprodavanejsi limit=10 ipr=3 class="nejprodavanejsi" tpl="eshop/listWrapLine.tpl"} {obsahPred} hlkjhlkjhjlkhlkjhjlkhhl {/obsahPred}
Tato otázka je velmi důležitá při výběru digestoře. Ideální je použití vnějšího odtahu, kdy je digestoř napojena pomocí potrubí a veškeré páry a pachy vzniklé při vaření odcházejí mimo místnost. V případě, že nemáte tuto možnost tak je nutné...
Instalace odsavače par není nijak složitou záležitostí. U každého výrobku je přibalen návod k použití, jehož součástí je samozřejmě také návod na montáž. Nicméně je velmi důležitá pro správný chod digestoře a hlavně také pro jeho dokonalý vzhled...
Ne, registraci v žádném případě při vašem nákupu nepožadujeme. Výhodou registrace možnost přístupu k vašemu účtu, možnost editace údaje. Registrované zákazníky také pravidelně informujeme o probíhajících akcích, zasíláme slevové kupony.
Vybíráme digestoř Na tuto otázku neexistuje jednoznačná a krátká odpověď. Při výběru digestoře je nutné zvážit mnoho aspektů, dle kterých ji budeme vybírat. Postupně si v tomto článku vysvětlíme ty nejdůležitější body, kterými jen opravdu vhodné...